Şarkı Sözü Arama
Lyrics439 görüntülenme0 yorum

Batuflex Dalga Şarkı Sözleri


batuflex marka
paralar dalga
istanbul kaos like favela
daha fazla gazla
değil bu mazda
bedenimiz değil ama kafamız hasta

yapıyorum hesap kitap sen kafana takma canım

işler döner arka planda
katılıyom yoktum planda
ama patladık gittik bir anda

gösteriyonuz klipte silahlar
ama dostlarım sağlam silahtan
gangsta oldunuz rapçi oldunuz
erkek olun lan birazda

emporio armani 7 ye seç raftan

hepsini aldım kaçmadım masraftan;
siyah mercedes like başbakan
yok mesaim turluyom etrafta

şeklim pır fena görüyosun ekranda
artık işim yok sevdayla efkarla
belki severdin ye dert anlatsam
ama para kazandırıyo ram pam pam

batuflex marka
paralar dalga
istanbul kaos like favela
daha fazla gazla
değil bu mazda
bedenimiz değil ama kafamız hasta

giydim paris formasını yaptım on milyon
çok konuşuyolar ama gerçek ortada
napıyosun diyene milyonlar diyom
yola devam aynı dostlar sofrada

sigarayı pasla pasla pasla
akdo beati pasla pasla pasla
kemerini bağla bağla bağla
yine kafa nasa nasa nasa


her vurduğum doksan like paul pogba
büyük para bende sen bozukları topla
müzik yapıyom hemde bilmeden nota
kurtardım kendimi geldim sokaktan

kurtardım kendimi geldim sokaktan
kolay kolay düşmem atsan 40 takla
başardım demektir inan bi şeyler
eğer memur bile dinliyosa amcas
Batuflex Dalga Sözleri

Son Güncelleme:

Şarkı sözünde hata olduğunu düşünüyorsanız yorumlar kısmında belirtebilirsiniz.


Şarkı Hakkında Bilgi

Batuflex "Dalga" Şarkı Sözleri ve video klibini izle, "Dalga" dinleyebilirsiniz.
"Dalga" Sözleri bugün 4 toplamda 439 kişi tarafından görüntülendi.
Batuflex Dalga Şarkı Sözleri 28.10.2021 tarihinde eklendi ve 0 yorum aldı.
Dilerseniz sizde yorum yapabilirsiniz.
Keyifli dinlemeler.

Güncel sorgulama tarihi ( )

Paylaş

Batuflex Dalga Sözleri Yorumları

  • Bu şarkıya daha önce hiç yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın.

Yorum Yapın

Adınız Soyadınız (zorunlu değil)
Yorumunuz (zorunlu)
Güvenlik Kodu *
Güvenlik Kodu
Son 24 saatte 4 kişi
bu şarkı sözlerine baktı.